21 februari Laatste stranddagje - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 21 februari Laatste stranddagje - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

21 februari Laatste stranddagje

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

03 Augustus 2017 | Australië, Victor Harbor

Weer heel vroeg wakker lekker wakker worden met kopje koffie op het terras. Ik wordt verrast door een hoppende kangaroo familie van maar liefst 5 stuks. Vlug douchje en ontbijt want ik ga weer met Jenny naar Victor Harbor. Eerst weer koffie bij de Mac de enige plek waar ze Wifi hebben het went niet echt maar goed dan maar zo. Na het updaten van gisteren ga ik aan de wandel. Eerst nog wat kadootjes voor thuis en dan richting het strand waar ik een paar uur lekker op een bankje heb zitten lezen. Judas boek over het leven van Willem Holleeder geschreven door zijn zus. Tussen de middags lekker geluncht en 's middags nog wat rondgewandeld. Om half 3 kwam Matt me ophalen met een bedrukt gezicht. Eerder had Jenny me al verteld dat één van hun vrienden ernstig depressief was, hij kon het leven niet meer aan en heeft er zelf een eind aangemaakt. Ik zeg Matt me thuis af te zetten en daarna direct naar Jenny te gaan die al bij de verdrietige familie is. Matt voelt zich schuldig maar ik plunder de koelkast wel en gebruik mijn tijd om de koffer in te pakken dan hoef ik dat morgenvroeg niet te doen. Om 22 uur komen ze thuis we praten nog wat en drinken een laatste wijntje voor we gaan slapen. Mooie dag met een zwart randje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10540

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: