14 en 15 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 14 en 15 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

14 en 15 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

15 Februari 2017 | Australië, Paralowie

Dinsdagmorgen na weer een bijna slapeloze nacht gaat Diane naar de huisarts. Ze kan pas maandag een echo laten maken en ik zie aan haar dat ze zich zorgen maakt. Het lijkt erop dat alle stress eruit komt maar niemand kan haar daarvan overtuigen. In de middag besluit ze om niet mee te gaan morgen naar de Barrossa Vallei met Jenny en mij. In de middag heeft ze wat klanten om te knippen dus we besluiten om een dagje verder nets te doen. In de avond komen Simone en haar dochter langs. De hel familie is 9 jar geleden naar Australie geemigreerd. Effe lekker weer in Nederlands kletsen. Dan wordt nog meer duidelijk hoe anders gezinssituaties en families werken in verschillende landen.Eigenlijk is Australie helemaal niet zo modern en Simone beaamt het. Het is een prachtig land en ik geniet van iedere dag maar ik zou er niet willen wonen. We zijn bevoorrecht is ons koude kikkerlandje vind ik nog steeds. Woensdag gaan we in de morgen naar een winkelcentrum om wat boodschappen te doen. Na de lunch komt Jenny om me op te halen voor een tripje naar 1 van werelds grootste wijndistrict de Barrossa Vallei. Natuurlijk moeten we weer een uur om of 2 rijden maar dat zijn reisjes waar iedereen om lacht het is lekker dichtbij. Jenny heeft een huisje gehuurd voor 2 nachten. 's avonds gaan we in het dorpje dichtbij eten. Het het heerlijk weer dus we eten buiten enn kletsen een gat in de avond. We kijken nog een film voor we naar bed gaan. Het verbaasd ons iedere dag weer hoe makkelijk alles gaat alsof er geen 23 ( Jenny)en 40 ( Diane) jaar voorbij zijn gegaan.