Zondag 20 maart - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Zondag 20 maart - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Zondag 20 maart

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

20 Maart 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Weer om 6.00 uur op pfffff gaat nooit wennen. Douchen, ontbijten en wactussenpersoon hten op de bus. Blijkt dat die niet om 7.15 uur komt maar om 8.00 uur bende dan een sufferd. Om 8.45 uur zaten we ( Tyne en ik) eindelijk in de touringbus naar Siem Riep. Na ruim 6.00 uur hobbelen kwamen we eindelijk aan. Een lekker hotel met airco en een zwembad HEERLIJK. Ik had vanuit Nederland een programma meegekregen. Bleek helemaal niet te bestaan maar geen nood alles is in mijn voordeel aangepast. De Cambodjaanse tussenpersoon schijnt niet zo goed zijn huiswerk te maken want bij iedereen die via hem komt klopt het programma niet. Welkom in Cambodja!!! Ook Tyne haar programma klopte niet we hebben er daarna wel om kunnen lachen. Ik had bv een fietstocht naar een plek buiten de stad. De Nederlandse contactpersoon zei dat dat helemaal niet kon omdat wat beschreven stond 65km was en altijd met een Jeep ging zelfs een tuk-tuk kon er niet komen. Ik allang blij want om met bijna 40gr te gaan fitsen daar zie ik de lol niet van in. Om 19.00 uur met Tyne, Kim en Harry gezellig gegeten want die gaan morgen weer terug naar Phnom Phen. Morgen gaat het culture gedeelte van de reis beginnen ben heel benieuwd. Trusten na een warme vermoeiende dag

• 20 Maart 2016 - 19:35

Nicole:

Lekker genieten van je laatste dagen

• 21 Maart 2016 - 02:39

Yolande:

Geniet van je laatste dagen in Siem Reap !