zaterdag 5 maart - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Stanny Bode - WaarBenJij.nu zaterdag 5 maart - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

zaterdag 5 maart

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

05 Maart 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

Lekker uitgeslapen. In eerste instantie werd gewoon om 6 uur wakker maar kon het rekken tot 8 uur. Omdat ik de hele week niets kon schrijven hebt daarvoor vandaag de tijd genomen. De internet verbinding in de middag is erg slecht omdat iedereen dan zijn laptop, tablet of telefoon aan heeft staan. Ik denk doordat er te veel mensen bezig zijn wil de pagina van waar ben je nu niet uploaden zeker de foto's niet. Dus vanmorgen gezellig ontbeten met Yolande en nu lukt het wel. Ik zit heerlijk buiten op het terras voor de ventilator alle blogs te maken en foto's bij te voegen. Lekker in mijn eentje kan ik zitten frutselen en staat alles er toch op. Gisteren is Kim aangekomen en zij gaat vanaf volgende week gezellig mee. Vanmiddag komt Greg aan en hij gaat op de schooltjes de computers opschonen en programma's instaleren. Vanavond gaan we met ons Hollands clubje uit eten. Dus vandaag even niets. Wilde eigenlijk naar de markt lopen maar het is zinderend heet. Morgen ga ik met Yolande een dagje weg we gaan met de tuk-tuk naar (ben even de naam kwijt) een plaats waar de Cambodjanen in het weekend gaan lunchen en rondhangen en wij doen met ze mee. Laat jullie weten hoe het is geweest. Gr Stanny

  • 05 Maart 2016 - 10:02

    Corrie:

    Het is me gelukt om je verslagen te lezen. Superleuk je zo te volgen. Geniet er van. Het ziet er prachtig uit. Ik zie er weer naar uit het vervolg te lezen.

  • 05 Maart 2016 - 11:59

    Mabel:

    Hey inmiddels al halve Cambodjaan haha je gaat lekler daar :-)
    Mooie foto's zeg. Hoe gaat het met je kapot gelopen pootje? Haha
    Nou veel plezier dit weekend en trek goeie schoenen aan hè.
    Greetzzz vanuit gessel city xxx

  • 06 Maart 2016 - 19:51

    Truus:

    Hoi Stanny, nou het heeft even geduurd voor ik de verslagen kon lezen, maar na het lezen ervan krijg ik het idee dat je het enorm naar je zin hebt! Het ziet er schitterend uit daar en erg heet volgens mij! Geniet lekker van je avontuur en kijk uit met die blaar dat je geen infectie oploopt! nou ja.. die zal inmiddels al genezen zijn natuurlijk.. mosterd na de maaltijd hahahaha.. Geniet ervan! gr. Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 10574

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: