Tempelproject Cambodja - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Tempelproject Cambodja - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Tempelproject Cambodja

Door: Stanny bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

12 December 2015 | Nederland, Zoetermeer

Vandaag naar Zoetermeer geweest voor een informatiedag. Hoewel ik alleen op reis ga ben ik erachter gekomen dat ik na een week gezelschap krijg van Kim en Greg dus dat is gezellig. We hebben do en don'ts doorgesproken maar die verschillen niet zoveel van Sri Lanka of India. Ik krijg er wel steeds meer zin in. We hebben met Nanou die vorig al is geweest wat van gedachten kunnen wisselen. Ik ga via Voluntoura een kleinschalige organisatie en dat voelt goed. De betrokkenheid is groot en het wordt vast weer een geweldige ervaring. Nog ruim 2 maanden en dan is het zover.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 10581

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: