20 Februari - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 20 Februari - Reisverslag uit Victor Harbor, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

20 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

20 Februari 2017 | Australië, Victor Harbor

Maandag moet iedereen werken of naar school. Jenny zet me om 8 uur af bij Mc Donalds daar hebben ze WIFI en kan ik wat bij schrijven en foto's uploaden. Victor Harbor heeft een gezellig centrum en ik heb nog een kadootje voor Daan nodig. T-shirt met krokodil hebben ze niet in zijn maat hopelijk vindt hij pinquins ook cool. Daarna heerlijk aan het strand op een bankje een boek gelezen. Jenny heeft een vriendin Kirsten die een restaurantje Ninos heeft. Iedereen eet hier salt and pepper squit (inktvis) dus dat maar eens geprobeerd voor lunch. Ik kan mijn rugzak bij hun achterlaten voor een wandeling naar een eilandje waar veel pinquins woonde. Nu nog maar 20 en zelf die heb ik niet gezien. Je kunt lopen over de brug of met de paardentram. In het kader van wat meer bewegen besluit ik te lopen. De wandeling rond het eiland neemt zo'n 45 minuten in beslag en de wandeling over de brug 2x 15 minuten. Matt komt met om 14.30 ophalen. Thuis nog effe lekker in de zon gezeten en dat laatste half uurtje was net teveel zon haha.

  • 21 Februari 2017 - 20:47

    Papmam:

    Wat leuk weer we herkennen de fotos.Wij zij daar de laatste keer 1 week op vakantie geweest.Leuk met die paardentram ,we zijn daar met jullie ook geweest maar dat weet je denk ik niet meer.Nogmaals n goede terugreis en ook fijn als je weer hier bent.Liefs en tot Donderdag.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10519

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: