18 en 19 Februari - Reisverslag uit Goolwa Beach, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 18 en 19 Februari - Reisverslag uit Goolwa Beach, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

18 en 19 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

19 Februari 2017 | Australië, Goolwa Beach

Zaterdag gaan we met Meesha naar het strand ze doet een cursus liveseving en heeft over 2 weken examen. Hele serieuze test. Jenny en ik wandelen met Wilco door het dorp we trotseren wat buien. Leuke winkeltjes in Goolwa. We eten nog een frietje omdat het erg lang duurt. Inmiddels is er een flauw zonnetje gaan schijnen. 's Avonds moete Matt en Jenny naar een feestje. Ik vermaak me met een filmpje en flesje wijn. Ze voelen zich super schuldig ik niet vindt avondje alleen best even lekker.
Zondag lekker ontbeten op het terras terwijl de familie Kangoeroe vrolijk over de wei hopte. Deze keer kwamen ze wat dichterbij en hadden vaders meegenomen dan zie je pas hoeveel groter doe zijn. De kinderen moesten worden opgehaald want die hebben gelogeerd. Meesha blijft bij haar vriendin en Sienna gaat met ons mee lunchen. We rijden wat door de omgeving. Het is er prachtig torenhoge golven in de ene baai en even verder is alles glad bijna geen golfje. Jammer dat het geen seizoen is want van juli tot oktober kun je er walvissen spotten. We gaan heerlijk lunchen op het terras bij Whalers. Het zonnetje komt door en uitzicht is geweldig je zou er uren kunnen zitten. Maar Sienna wil naar een jarig vriendinnetje dus hup, hup weer verder. 's Avonds maakt Matt Lam omdat ik dat zo lekker vind. Inmiddels is Diane weer thuis maar voelt zich nog niet beter dus ik blijf hier.

  • 21 Februari 2017 - 20:55

    Papmam:

    Fijn dat Diane weer thuis is hoop dat je haar nog ziet,ik had deze als tweede gelezen ,beetje andere volgorde.Liefs mapa xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 10544

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: