12 en 13 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 12 en 13 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

12 en 13 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

13 Februari 2017 | Australië, Paralowie

Zondagmorgen ben ik met John achterop de Harley door de omgeving getourd. Heerlijk uitgewaaid na alle hitte. Eerlijk is eerlijk je rijdt een uur door stoffig Australië en pikt een woonwijk mee. Qua omgeving ben ik toch meer een Azië mens maar het is geweldig om tijd met familie door te brengen. Zondagmiddag stond een big BBQ gepland met de familie. BBQ aussie stijl. Ben en Tamara kwamen met hun nieuwe hondje Bentley. De ouders van Tamara. Biunca, Tamara en de kinderen Adelaide Emmaline en Leila. Het zijn officieel Tamara's kinderen maar ze hangen constant op en over Biunca. John is afgehaakt hij woont up in the hills en heeft nog werk te doen in en om zijn mencave. Ben bakt bergen worstjes, kip en kangoeroe meat. Iedereen brengt naar gewoonte een salade en wijn/ bier mee dus de tafel en koelbox zijn goed gevuld. Het is gezellig en omdat het 's nachts in Nederland gesneeuwd heeft zijn de foto's op Facebook erg interessant. Niemand heeft ooit echte sneeuw gezien. Het is trouwens heerlijk weer zo'n 28 graden. Na een gezellige middag hangen we nog wat in de bank en gaan op tijd naar bed effe bijslapen na alle bloedhete nachten.
Maandag morgen zijn we naar het ziekenhuis gegaan voor een controle. Het is nog maar 7 weken geleden dat Diane een amputatie en reconstructie heeft gehad. Het gaat supergoed maar de controles herinneren haar steeds weer dat ze rustig aan moet doen. 's Middags zijn we met de trein de stad in gegaan, Ook voor Diane een avontuur haha. Gewinkeld en gewandeld. Helaas zijn ze het hele festivalgedeelte aan het renoveren. 40 jaar geleden hebben we ook samen geshopt daar en hoewel we ons alletwee er niets van herinneren voelt het toch al s een herhaling. Er zijn nog veel oude winkeltjes en ook supermoderne winkelketens die er thuis niet zijn. Op de terugweg boodschappen gedaan om een heerlijke curry te maken. In de avond naar Shivra gebeld even mijn mupkes zien. Eigenlijk doen we normale huis tuin dingetjes gewoon veel geklets pff 40 jaar bijpraten kost tijd.

• 14 Februari 2017 - 11:46

Papmam:

Wat n leuk verslag weer.Het klinkt allemaal heel gezellig en ik vind t zo leuk dat t zo herkenbaar is.Wwat leuk dat je die dolfijn zag,dat is mij nooit gelukt .Overal waar wij komen gaan ze er vandoor als ze ons zien kennelijk.Nou geniet mar weer verder en doe ze allemaal de gr.Trouwens ik herken dat spontane van Biunca ook goed .xxxLiefs van ons.

• 14 Februari 2017 - 18:28

Angelien Van Bussel :

Wat een leuk verhaal weer.....wat lekker Stan. Achterop de motor.....Het lijkt me super leuk om dit mee te mogen maken zeg...en dat na zo'n lange tijd weer...geniet ernog lekker van xxx

• 14 Februari 2017 - 19:36

Nicole:

Tje, dat is wel heel warm, maar dan maak je wel alles meteen mee. Volgens mij is het erg gezellig daar. Geniet er nog van. Grtjes

• 15 Februari 2017 - 08:44

Truus Godlieb:

Hoi Stanny, het klinkt alsof je het geweldig naar je zin hebt :-) Had nu pas tijd om even je verslagen te lezen :-) Heel veel plezier nog! Groetjes en val niet van die aardbol af nu je op zijn kop hangt :-) :-)

• 15 Februari 2017 - 09:52

Marie-Therese:

Wat een gezelligheid , heerlijk om zo je familie weer helemaal opnieuw te leren kennen. Face tot face is toch anders als op papier,telefoon of digitaal. Geniet nog maar lekker