8 en 9 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 8 en 9 Februari - Reisverslag uit Paralowie, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

8 en 9 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

09 Februari 2017 | Australië, Paralowie

Woensdag eerste dag van de hittegolf tv waarschuwde iedereen stay insite. Wat dan heel vreemd is dat bij 40.000 huishoudens de stroom uitvalt gewoon omdat er niet genoeg stroom is omdat de airco teveel stroom nodig heeft alsof dit de eerste keer is. Gelukkig blijft het bij ons wel cool in huis. We gaan door de foto's die Diana heeft bewaard en hebben gewoon plezier om samen te zijn. Later in middag komt Diana's vriend John. Bier op tafel en lot of bladibla again. John is op zijn 7e van Schotland naar Australië verhuisd. Hij gaat nog even boodschappen doen en komt terug met rozen een fles Moët. kangoeroevlees en ijs OMG denk dat ik 2 stoelen nog heb om thuis te komen. Donderdag weer heet maar we gaan in de ochtend toch naar het strand. Iedereen verklaard ons voor gek. Heerlijk was het lekeer in het water en onder een paraplu op het strand looks silly but everthing better than sunburned. In de middag kwam Kim kennismaken Kortom ik vermaak me prima

• 10 Februari 2017 - 09:50

Angelien Van Bussel:

Jullie hebbennhier prima naar je zin zo te horen..Hoop dat het snel beetje afkoelde voor jullie...geniet er van xxxx

• 10 Februari 2017 - 09:52

Angelien Van Bussel :

Hoe smaakt dat kangaroo vlees trouwens. ..? Lijkt me toch he'll appart

• 10 Februari 2017 - 21:28

G Bode:

Het is niet prettig dat t zo heet is maar ja neem dat maar op de koop toe,het is niet anders.Hopelijk wordt t wat minder en de sfeer is goed en dat is heel fijn.Liefs xxx.

• 13 Februari 2017 - 23:37

Stanny Bode:

Kangoeroevlees is beetje droog, geen vet en heeft specifieke smaak. Net lam maar dan anders haha