6 en 7 Februari - Reisverslag uit McLaren Vale, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu 6 en 7 Februari - Reisverslag uit McLaren Vale, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

6 en 7 Februari

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

07 Februari 2017 | Australië, McLaren Vale

Maandag was koud en nat geen lekker weer om iets buiten te ondernemen. In de morgen Jennys computer aangezwengeld zodat ik kon beginnen met mijn dagboek. Ik zit echt in the middle of nowehere nergens WIFI en zelf bijna geen goede internet verbinding. Haha lijkt wel een derde wereld land. Maar gelukt en wat geschreven foto's uploaden gaat niet omdat de dongel in de weg zit. 's middags boodschappen gedaan en met Jenny de kinderen uit school gehaald. Diana kon even rusten en de kinderen ook blij. School is zeker 20 min rijden en is net een klein dorp. Alles is gelijkvloers en wijds opgezet maar goed daarvoor hebben ze ook genoeg ruimte. Moest natuurlijk mee naar de klas en kennismaken met vriendinnetjes. Sienna afgezet bij haar dansklas waar ze van 16 tot 20 les heeft  3x per week. 's avonds toch buiten gegeten en vroeg naar bed omdat Meesy om 6 uur in de morgen haar taarten gaat afbakken. Mijn slaapkamer deur komt uit in de keuken. Dinsdag vroeg wakker door de mixer haha. Nadat Jenny de kinderen naar school heeft gebracht gaan we op pad. Het regent niet meer en we gaan naar de wineries in Mac Laren Vale. Eerst naar een oude wijnmakerij die al 200 jaar in de familie was Primirrro. Daarna na een hele moderne en maar proeven. Daarna zijn we gaan lunchen in een mooie  wijnmakerij Angrove Cellardoor Door met uitzicht over de velden. Heerlijk gegeten en op naar huis. Meesy oppikken en terug naar Adelaide om met Margy, Ken, Jack, Bill, Tante Johanna, George, Biunca, Tamara, Emmeline, Adelaide  te eten omdat Margy en Ken vrijdag naar Bali vertrekken. Het is heel gezellige en iedereen spreekt een beetje Engels en Nederlands voor oma ( mijn tante).Om +/- 21 uur zijn we thuis bij Diana. 1,5 fles witte wijn verder en bladibla rollen we om 2 uur in bed. Goodbye countrylive.