Wat een reis - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Wat een reis - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Wat een reis

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

03 Februari 2017 | Australië, Adelaide

Daar ga je dan op je verjaardag Down under. Lars brengt me naar Schiphol en zonder file is dat een fluitje van een cent. De hele dag was er een stroomstoring maar gelukkig was die om 18 uur over zodat het vliegtuig op tijd vertrok ( 22 uur) naar Dubai. Natuurlijk was ik gezellig gestationneerd tussen rechts een oude pastoor en links en norse man. Gelukkig heb ik daardoor 6 uur kunnen doezelen, lekker ogen dicht en op stand 0. Gelukkig in Dubai kon ik in dezelfde terminal overstappen. Wel een paar uur wachten maar dat is ook goed te doen het is immers al vakantie of niet dan. De vlucht naar Perth zat ik stukken beter. Lekker op rij 1 met alle bijbehorende beenruimte omdat de nooduitgang daar zit. Tussen 2 gezellige engelse vrouwen waren de 11 uur zo voorbij. Beetje kletsen, filmpje kijken ( absolutly fabulous, Bridget Jones baby en een gezellige bollywood). Om half 1 was ik in Perth, jammer dat het donker was maar het was lekker warm dus lekker op het terras met een koud biertje. Transfer naar een ander vliegveld en maar weer wachten. Het begint nu te kriebelen nog 3 uur vliegen en zie ik mijn nichtjes na 40 jaar weer. In Adelaide aangekomen om 12.05 uur was de aankomst SUPER LEUK! Toen ik van de trap liep zag ik een een hoop mensen ( Di, Biunca, Adelaide, Ben, Jenny tante Johanna) springen in oranje en met een groot bord. Op je gevoel weet je dat zij het zijn maar dichterbij gekomen zag ik dat er meer waren dan ik verwacht had. Ik dacht eerst effe naar de wc slik je tranen weg en gaan. Niets van dat gebeurde ik was nog niet door de deur en Jenny en Di kwamen op me afstormen terwijl de rest welcome stond te gillen. Je snapt het al 1 grote jankpartij. Mijn tante stond me aan te kijken of een geest zag. Om het weerzien te vieren zijn we onderweg naar Jenny even gestopt en wat gedronken. Jenny woont dichtbij Victor Harbour in the middle of nowhere. 's Avonds hebben we gezellig met Di, Jenny haar man Matt kinderen Meesha en Sienna, tante Johanna en George roast lamb gegeten. Om 21 uur lag ik in bed en heb heerlijk tot 7 uur de volgende ochtend geslapen als een roos.

  • 06 Februari 2017 - 08:11

    Marie-Therese :

    Als je zo welkom wordt geheten valt alle vermoeidheid van je af. Super!!! Veel plezier nog

  • 06 Februari 2017 - 09:49

    Chantalle:

    Geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10547

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: