Eindelijk gearriveerd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Eindelijk gearriveerd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Eindelijk gearriveerd

Door: Stanny Bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

27 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Wat een reis even leek het eindeloos te duren. Maar nu is de koffer uitgepakt heb ik mijn Angkor biertje en Amok op nou en dat smaakt heerlijk. Shivra, Sascha en Daan hebben me vrijdag weggebracht we waren lekker op tijd dus geen stress. Om ongeveer 13 uur mochten wij het vliegtuig in rij 20. En in mijn ooghoeken zag ik ongeveer de grootste, dikste en lelijkste man alive zitten. Ik hoopte nog zoooo dat hij op rij 19 zat maar zoveel geluk had ik niet. Gelukkig was hijweinig spraakzaam en had een joekel van slaaptablet in zijn hand. Uit beleefdheid nog gevraagd of we hem wakker moesten voor eten en drinken maar enige wat eruit kwam was NA. De Minion ging er eens goed voor zitten en is daarna 11 uur compleet van de wereld geweest. Mag duidelijk zijn dat ik nog net kon zitten maar met mijn ogen dicht en wat easy listening muziek kwam ik om 1:30 uur en 6:45 uur plaatselijke tijd in Bangkok aan. Gebroken maar nog steeds met mega goede zin naar de bagageband. Nou daar haalde ik een kapotte koffer van de band. Effe gemeld bij air China en schadeclaim in de pocket. Wist ik niet meer waar mijn taxi stond en had natuurlijk net dat papiertje vergeten. Maar niet gestuurd ik ben gezegend met uitmuntende intuitie en liep mijn Taike bijna overhoop. Hup hup de stad ij eerst naar WAT PHO daar hebben ze de grootste liggende Boedha van de wereld. Hij was groter dan mijn vliegman maar dan echt gruwelijk groot zie de foto´s. Het hele tempelcomplex was trouwens GEWELDIG. Daarna naar het paleis een groot mozaïek overal waar je kon kijken. Toen fullspeed door Bangkok want het menneke had zich in de tijd vergist. MAAR ik ben er nu en vindt het nu al leuk. Morgen tour Phom Pehn. Voor nu lekker slapen. Foto+s komen nog

  • 27 Februari 2016 - 16:17

    Truus:

    Super Stanny! Nu lekker uitrusten en dan maar lekker genieten! Heel veel plezier!
    xx Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 10528

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: