Nog 5dagen before take off - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Nog 5dagen before take off - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Nog 5dagen before take off

Door: Stanny bode

Blijf op de hoogte en volg Stanny

21 Februari 2016 | Nederland, Moergestel

Nog 5 dagen het komt nu allemaal wel heel dichtbij. De adrenaline begint te komen en krijg een soort van nesteldrang alles ligt klaar en is schoon om in te pakken. Net alle in deze tijd noodzakelijke apparaten laptop, tablet en fototoestel met bijbehorende snoertjes en opladers klaargelegd. Lekker ouderwets boek met alle belangrijke info over Cambodja blijft onmisbaar. En natuurlijk paspoort, tickets en dollars in mijn reisetui. Zo eens poging wagen om vast online in te checken bij air Asia van Bangkok naar Phom Phen. Geef ook alvast een beetje reisgevoel. Hoop wel dat ik donderdag vrij krijg om mijn koffer op mijn gemak in te pakken maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik kan niet ontkennen dat ik zo langzamerhand in een soort van YESstemming kom. Heb stiekem al wat foto's gezien van een collega reizigster die er al 2 weken is enne eerlijk is eerlijk het ziet er geweldig uit. Bij het volgende bericht ben ik onderweg of gearriveerd!!!

  • 21 Februari 2016 - 18:57

    Yvon:

    Dikke kus

  • 21 Februari 2016 - 19:03

    Mabel:

    Almost to Cambodjaaaaa

  • 21 Februari 2016 - 19:31

    Janine Hurkmans :

    Gaaaaaf bijna is t zover. Geniet ervan xxx

  • 21 Februari 2016 - 23:05

    Jacqueline Van Bilsen:

    Succes Stanny met dze bijzondere reis...

  • 23 Februari 2016 - 17:14

    Lammy:

    HEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier!!!!

  • 24 Februari 2016 - 18:59

    Truus:

    Heel veel plezier en ik kijk met veel plezier naar je verslag uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 10514

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 23 Februari 2017

Going downunder !!

26 Februari 2016 - 27 Maart 2016

Tempelproject Cambodja

Landen bezocht: